Elektirikli pompa ile sağım yaparken en fazla toplam 60 cc cıkıyor ama bebeğim aktif emerken mochiyi takıyorum sadece tek göğüsten 70 cc cıkıyor bu nasıl olur elektrikli pompayı kullanmayı mı beceremiyorum? Püf noktası var mi,yoksa sütüm pompaya mi gelmiyor