Kızlar 13 aylık oğlumu 2-3 aydır sallamayı bıraktım aslında iyi gidiyordu geceleri yanıma yatırıp pışpışlayıp ninni söyleyip uyutuyordum. Fakat 1 aydır ben işe başladım bakıcı uyutuyor gündüzleri onunla çok güzel uyuyor pışpışla sadece ama benimle asla uyumuyor geceleri hergün bi savaş halindeyiz sanki bugün banyo yaptırdım emzirdim yatırdım güzelce ama tam 1 saat uğraştım asla uyutamadım ne denediysem en son dayanamadım artık aylardır ilk defa ayağıma aldım salladım anında uyudu 🤷🏼♀️ Dönmeli miyim sallamaya böyle çok yoruluyorum hergün 1 saat uğraşıyorum.