AnneyimBen23 ahhh canım seni o kadar iyi anlıyorumki ama hiç bekleme muhakkak doktora gotur benimde başıma geldi üç ay önce bebek arabasindan düştü sadece ağladı ama hiç biseyi yoktu ne şişme ne kanama hiç bişey yoktu iki üç saat gözlemledim baya sessiz kesti hemen acile götürdük tomografi çekildi ve iç kanaması ve kafa tasinda kırık vardı iki hafta yatış verdiler ve kontrollere götürdük en son emar istediler gelecek ay emari var bakalım inşallah iyi bı sonucla çıkarız . Sana diyeceğim korkutmak gibi olmasın ama doktora gotur en azından için rahat eder hemen en yakın acile götür ben kaç ay oldu çekiyorum ve dediğim gibi gayet iyiydi kızım ama annelik iç güdüsü hissettim ve götürdüm iyiki götürmüştüm . Rabbim şifasını versin inşallah 🙏🏼