Bedsssss Arkadaşımın 2 aylık bebeği mama yedikten sonra veya emdikten sonra kusuyor nrmal kusmadan daha fazla şekilde cikartiyormus. 6 dan saat 11 e kadar üç defa kusmus ve az değil fazla şekilde kusuyormus sizce bu normal mi ? Mamasını degstirdi ki günde bir defa veriyor ona rağmen gene aynı kustuktan sonra da agliyormus sizce neden olabilir
Utkucan Bedsssss yenidoğan reflüsü fışkırır tarzda kusuyorsa bebeği besledikten sonra 20 dakika dik olarak kucağında tutsun ama buna rağmen kusabilir çocuk doktoruna gitsin kilo alımına bakılsın kilo alımı düşükse doktor ilaç yazar 6. Ayda geçer o kusmada ama baya çeker yani besledikten sonra yatırmasın çocuğu reflü yatağında yatıracak ayrıca
Mi-Mi Bedsssss kızım aynı şekildeydi büyük insan gbi her emzirmeden sonra kusardı reflüsü vardı arakdasınızın bebegindede olabilir
61arzu Bedsssss reflü olabilir kusutuktan sonra acıkınca tekrar istiyor ama bir idrar takibi yapmasını önerebilirim bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu da kusmaya sebep olabilir is koyu renk ve koku var mı yok mu diye biz daha yeni doktora gittiğimiz için biliyorum bizde reflü cıktı surup kullanıyoruz suan
escmrk Bedsssss ilk ay mama+meme yapıyordum mama fazla geldiğinde kusuyordu 2 3 defa fışkırtarak kustuğuda oldu. Mamayı bıraktıktan sonra azaldı. Sadece fazla emdiği zamanlarda azar azar kusuyo
1tosmik1anne Bedsssss Midesini üşütmüşse de kusabilir, biberonla beslerken mama ya da sütün sıcaklığına dikkat etmek gerek, soğuksa midesini üşütebilir. Fazla beslendiyse de kusabilir, beslendikten sonra hemen yatırmayın bebeği.