Senemmm11 Happydef en çokta kumrunun rezil oluşuna sevindim. Simdi hakikaten kuş öldü beybii ahahahah😂
Senemmm11 RuzgarMommys inşallah erkenden fragman verirler de az da olsa görürüz ne oldu diye. Bir yargı bide yasak elma merakla bekliyorum sonraki bölümleri 😂
Firdevs167 Senemmm11 ohh az bile yaptı valla iyi olmuş hiç haketmiyor bunları eylüle bin basar her yönden o çağatayla eylüle sinir oluyorum
EtiPetito Firdevs167 kız eylül diğer dizideki adıydı ajsjsjsj orda o kızı tam çorafan gibi giydiriyolardı sinirimi bozuyodu😂
Deletedmom4444 Senemmm11 Ben vsrken yasak elmadaki yildizin konusulması cok uzdu gidiyom ben icmeye ☹️