Rolria Bebeğim gün içi döndükçe gazını çıkarıyor.Bende her emzirmeden sonra yine de çıkarırım.Ama bazı geceler bu uyurken bağırsakları o kadar hareketli ki gaz zor çıkarıyor ikinamadigi için e bu yüzden de uyanıyor ne zaman geçer bu durum normal mi?
Yazannesi1 Rolria 4 ay 17 günlük gecede gündüzde hala çok gazı var ve bende sizin gibi düşünüyorum sanki gazı olmasa rahat rahat uykuya dalacak ve uyuyacak 😞
Rolria e1if Sanki gazı olmasa soluksuz uyuyacak gibi ama sırf bu yüzden uyanıyor yapabilirsede rahatlayıp yyuyabiliyor anca 😞
Rolria Minikyavrum755 Aynıyız 3 aylıktan sonra rahat edersiniz dendi tamam biraz daha iyi durumdayız ağlama yok en azından gün içinde ama o uyanmalar bitmiyor e o her mikirdandiginda ben ayaktayım o uyuyor ben başında çok yoruldum 😞