Oznurunannesi Arenimmm gecmis olsun hic.korkma bende de aynisi oldu 10 gun sonra tekrar kan ver duzelicektir.
Asli_gul63 Arenimmm çok teşekkür ederim canım Antep de bir doçent var oraya gideceğiz çok üzüldüm acaba geçer mi yoksa bir ömür ilaç mı kullanmak zorunda
Damlaonat Arenimmm canım tam hatırlamıyorum kızım 8 aylık oldu ama soyle soyliyim sıkıntılı bır durum olsaydı anında ılac baslatırdı doktor cunku cok onemlı bır konu dırek ilacı alması gerekıyor henüz ilac baslamadıysa sorun yok korkmana gerek yok ☺️