Hanımlar şuan 12 haftalık gebeyim daha önceki gebeliğim 11 haftada kanamam olmuştu ve 23 haftada erken doğumla kaybettik. Yanlarımda kasılma oluyor böyle bi giriyo bi gidiyo tam yanlarımda vajinaya yakın yerlerde değil yanlarımda hissediyorum korkutuyor normal mıdır ağrı değil bu arada bi gelip giden kasılma bunu erken doğumda yaşadım tabi siddetli olarak doğumda orada hissettim sancımı