Damla6117 SelinKaan bacım ikisinden de bende var da zaten halıyı aldım 50 TL ye anakucagı da 80 TL ye bimden bunlar napıyon sen😂😂😂
Hibou Pupi Napsın 5 liraya mi versin? 2.el postlarinda bu muhalefetlere de ayrı bitiyorum. Sıfır alsınlar o zaman
Pupi Hibou ikinci eldeki mantığı anlayamamişsin galiba ben anlatayım ikinci el kullanılmış demek yani daha once baska biri kullanmıs sifir fiyatina satilmazzz anlamadiysan çekinme yine anlatirim
e1if Damla6117 Ay dimi ben de aldım bim den 35 tl ye satılmadığu için indirime girmiş almış eşim de tesadüf 😂😂😂
SelinKaan e1if kusura filan bakmıyorum belirlediğim fiyat ikisinin toplam fiyatı bence siz yanlış anlamışsınız herkes gibi
SelinKaan Ben daha pahalıya almıştım ve çok az kullandık ihtiyacı olan varsa daha uyguna yaparım zaten o fiyat ikisinin toplam fiyatı ayrıca