Birmelekanneesi Kızlar acil bişeyler söyleyin lütfen öksürüğünü ne geçirir sağlık ocağına gittim bişey demediler kuzum öksürmekten uyuyamıyo yaptığınız bişeyler var mı bu geçirir dediğiniz ? Yardımınıza ihtiyacım var
Minikyavrum755 Birmelekanneesi benim oğlumda 5 aylık öksürüyo ventolin şurup ve iburamin zero verdi bugün
Nazli_07 Birmelekanneesi Soğanin içine karafil koyun uyuduğu odaya koyun ise yarayacaktır.Birde zeytinyağı sarımsak karışımı yapın.Ayaginin altına sürün.Corap giydirin.Oyle uyutun.Oda çok işe yarıyor.
Yasemin38 Birmelekanneesi sık sık emzirmek ve su bizim doktorun önermesi. 10 den fazla sürerse ilaç tedavisi başlıyor canım
Birmelekanneesi Minikyavrum755 yok vermedi bişey daha küçük sadece bol bol emzir dedi sütün korur dedi ama uyuttum şimdi sürekli çok öksürüyo bilemedim napsam
Birmelekanneesi Nazli_07 ikisini de yaptım şuan uyumadan önce odasına koydum soğanla karanfil ayağının altına da sürdüm hani de inşallah işe yarar çok öksürüyo çünkü baby vicks var ya ondan göğsüne sürdüm ağız mendili kapattım üstüne iyi gelirse diye
Nazli_07 Birmelekanneesi Sabaha birşeyi kalmaz inşallah.Merak etmeyin.Bizde 1 günde etkisini göstermişti.Ayrica ben yakasına nurse harveys Air mix sürüyorum.Nefesi açılıyor rahat uyuyor.
Birmelekanneesi Nazli_07 tamam canım teşekkür ederim inşallah faydası olur da rahatlar damladan da alıyım da yarın bende kullanıyım
Yasemin38 Birmelekanneesi ılık su iyi gelir. Diş çıkarma dönemindede fazla salya akışı sebebiylede öksürük olabiliyor.
Balannesiiiiii Birmelekanneesi benimde kızım 5 aylık öksürüyor 2 tane hastaneye gittim ikiside ilaç yazmadı 1 haftadır böyle en son yine hastaneye gittim bu sefer hırıltısı vardı ciğerlerine baktılar her şey iyi dediler 2 tane şurup yazdı biri ventolindi, bu aralar çok öksürüğü yok ama hırıltısı var
barlasefemom canım bence doktora göstermelisin. Oğlum 7 aylık öksürük vardı doktora götürdüm ve bronşit olduğunu öğrendim öksürük önemli birşey geçmiş olsun
es94 Birmelekanneesi benim oglumda cok oksuruyodu balgamli gibi hemde 2 aylikti gecen ay doktor buhar verdi serum fizyolojikle surekli buhar verdim bi ilac daha verdi. Sana tavsiyem su doktora kesinlikle git bir de bir bezi utuyle isit gogusune biraz zeytinyagi surup sicak bezi koy ise yariyo gogusu yumusatiyomus
Cagla1805 Ciğerlere inmişse kesinlikle ventolinli buhar vermelisiniz prospan bitkisel bir öksürük şurubu var ama şuan doların yüksek olmasından depolarda yok o çok iyi geliyor
Birmelekanneesi Cagla1805 inip inmediğini bilmiyorum ama inşallah inmemiştir sadece 2 gündür var bugün şükür yaptıklarımla daha iyi
Cagla1805 Minikyavrum755 3 diş sarımsak rendele sarımsağın üstü kapanacak şekilde zeytinyağı doldur 10 dk bekle sürebilirsin hergün hem yarınada daha çok dinlenmiş olur kokar falan düşünme sür çorabını giydir ben yaptım faydasını gördğm hatta burdada böyle post açılmıştı
Minikyavrum755 Cagla1805 Cok tesekkür ederim oğlum da öksürük var zeytinyağı yok şu an yarın alıp hemen yapıcam sagol