Dery nerden biliyorsun nezle olduğunu belki başka birsey oldu. Doktorluk tecrübeniz mi var. Bir insan hasta olduğunda hele ki bu bebekse önce doktora gidilir. Ilerlemesi için. Görüyorum burda herkes birbirine akıl veriyor hastalıkla ilgili çocukları daha da hasta edelim diye uğraşıyorsunuz resmen. Tıbba güvenmeyenler merdiven altına güveniyor. Bebek hastaysa doktora gidin. Bazı şeyleri bilemezsiniz.