Merhaba hanimlar, 10 aylik bir bebegim var dis sancisi 7.aydan beri aktif olarak cekiyoruz ve hali hazirda cikan bir disi yok, bazen istahi yerinde bazen hic yok, hareketli bir bebek de ayrica ama geceleri cok sk uyanmaya basladi ve uykulari guzeldi sadece aciktiginda emziriyordum ve hemen uyuyordu simdi emzirirken uyuyor ama emzirmeyi biraktigim an hemen gozlerini aciyor ve asla uykuya dalmiyor.. bu durumda ne yapmam lazim? Ayni durumu yasayan anne arkadaslarim varsa yardimci olabilir misiniz?