Merhabalar bebeğim 2 aylık prematüre dogduk konak problememşz vardı banyo öncesi zeytinyağı sürüp bekledim yıkadım taradım ara ara kulak cubugu ve bebek yağı ile temizledim taradım sapla zaten kullanmıyorum evin içinde gecti sanıyordum ama artık katılaşmıs katman olmus kardeşim sacını kesmemizi önerdi amam ben eve eşim pek Bi taraftar değilim tam bıngıldagını oldugu yerde cok bir işlem yapamıyoruz kapnamadıgı için bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum lütfen yardım edermisiniz 🥺