Doktorumuzun tavsiyesiyle yavaştan tadimlara başladık ilk gün yoğurt verdim.Ertesi gün kakasında kan vardı. Alerji oldu. Biraz ara verdik. Tabii bu arada biz tadım yapıyoruz ama hiçbir sebzeyi sevmedi. Ama kendi yaptığım yemeklerden yemek istedi. Geçtiğimiz perşembe günü buğday unuyla muzlu mama yaptık çok sevdi yedi o günden beri kakasını yapamadı. O gün zaten yapmayınca bir daha yedirmedim. Çok moralim bozuk kaç gün oldu.🥺 zeytinyağı icirdim kuru erik hoşafı icirdim masaj yaptım yok. Lütfen bildiğiniz yöntemleri paylaşırmısınız🥺