Çocuğumun ateşi bugün 3 gün oldu bir gram uyku uyumadım bugün antibiotik başladık boğazlarla alakalyms. Bir umut uyumak için yatağa girdim yüzü filan gayet normal sıcaklığı ama ateş-i 38.. odada sıcaktı ondan mi nolur bana yardm edn ya ateş-i var mı yok mu