Oğlum 26 aylık 11.50 kilo. Doktorumuz fena değil ama yinede vereyim gün de 2 tane içsin dedi. Epey bir süre almadım eczaneden vermek istemedim. Bir ara iştahı epey kesilince alayım bari onu içsin dedim. 3 ay sorunsuz içti. Kilo.olarak eh işte yaradı sayılmaz ama sırf midesine birşey girsin diye verdim kilo kaygım yoktu. Ama oğlum bir süredir bu sutu içtikten sonra midesi bulanıp kusmaya başladı. Ateşi yada bir rahatsızlığı yok biliyorum ama biberon bitmeye yakın kalkıyor ve midesi bulanıyor gibi bir hali oluyor kusuyor sonra. Yarın doktora da götüreceğim. Acaba öncesinde böyle birşey yasayan oldu mu? Aşırı beslenmeden olduğunu sanmıyorum oğlumun porsiyonları fazla değildir tika basa yedirmem. Yazan olursa sevinirim