Kızlar ben yeni doğum yaptım 20 günlük bebeğim. Süt yetersız geldiği için ek olarak mama veriyorumm. Biberonla takviye yaptım. Ama 2 3 gündür memeyi verdiğimde 2 3 cekiste aglayarak memeden cekiyor agzini emmek istemiyor. Bakıyorum süt mü yok diye ama geliyor. Biberonla kolay emdiği icin memeyi reddediyor. Kaşıkla veriyim diyorum istemiyor ağlıyor. Ne yapmam lazım memeye dönmesi içın ?