Balkizimmmmm Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 22 günlük sol göğsümun alti hem şişti hemde kızarıyor ne yapmam lazım neden böyle oldu bı bilgisi olan var mi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Balkizimmmmm Çok mu sütünüz var akıyor mu ? Yada mastit olmuş olabilir misiniz ?
SevgiOA Balkizimmmmm mastit olmuş gibisiniz. Gögüsünüze sıcak duş ile masaj yapın , ve mutlaka sağın boşaltın gögüsünüzü yoksa ateş yapar çok ciddi ağrı yapar devamında
Sonsuzmutluluk Balkizimmmmm Mastit olmuşsunuz. Ateşiniz ve grip benzeri şikayetleriniz varsa doktora gidin. Sık sık ve ters emzirin sıcak su tutun göğsünüze sürekli sağımyapın süt birikmesin sıcak havlu koyun
Zeynepp2 Balkizimmmmm Mastit başlangıcı olabilir doktora gitmelisiniz. Aynı durumu ben de yaşadım. Göğsünüzü sürekli aşırı sıcak olmayan havluyla masaj yapın. Ya da ılık duş alın alırken de göğsünüze masaj yapın.