Aysenilan şöyle oldu, geçen yıl şubat ayında 4 aylık hamileydim doktorum iğne vermişti iki haftada bir olmak üzere, ben iki kere vuruldum sonra pat pandemi patladı gitti, o zamanlar tabii ekstra korku daha herşeyin başı iğnelere devam edemedim gidip vurulmak istemedim, doktorum da hap olarak devam edelim dedi benexol verdi. Düzenli kullanmıştım baya düzelmişti doktorum tahlillere göre kesmişti gerek yok artık diye. Yani hapa başlicaksanız çok düzenli kullanın ancak öyle işe yarar.