Mnur Kızlar kızımın yuksek ateşi vardı acile gittik boğazda enfeksiyon var dedi doktor 2 3 gun yuksek ateş devam eder dedi ilac verdi gönderdi viks sursem yatarken sıkıntı olurmu?
Bulutbey Mnur viks bildiğim kadarıyla öksürük için sürüyorlar. Siz nemli bezleri eklemlerine koyarsanız ateşini düşürmeye yardımcı olursunuz. Geçmiş olsun
Minimini25 Mnur viksle cocuk daha da bi yanmaz mı ya. Ben cocuguma yapcagım her seyde kendimi düşünüyorum severmiyim diye. Ateşim varken bir de vick sürsem cayır cayır yanar vücudum valla. Siz nemli bezle ateşini kontrol altında tutun
Mnur Minimini25 bnde bilemediğim için soruyorum çok viks kullanan bir insan değilim bişey oldumu herkes gece viks sür yatır dıyorlar