Elvinin_Annesi kızımın beslenme sorunu da varmış, 26 ay beslenemedi… sadece anne sütü alıyordu birde bazı basit çorbaları çok az miktarda içebiliyordu. Böyle olunca çok üstünde durmadı doktorlar… çok ağlayarak kıvranarak yapıyordu. Günlerce yapamıyordu, yaptığında ter içinde kalıyordu. 26 aydan sonra iyice ufalmaya başladı… e anne sütü yeterli gelmiyor ona artık böyle olunca zorla yedirmeye başladım. Birkaç gün sonra kaka yapmaya çalışırken bağırsakları çıktı… bir elma büyüklüğünde kanamayla birlikte… ondan sonra doktorlar beni anlamaya başladı. Sonra her ıkınmada bağırsakları çıkmaya başladı. Araştırıldı araştırıldı araştırıldı… ama bir sonuca varılamadı… en son bağırsaktan parça alınıp incelendi. Alınan parçada gevşemeyi sağlayan sinir hücresine rastlanamadı. Ve böyle teşhis konuldu. Ameliyat oldu, sinir hücresi olmayan kısım tamamen alındı.