Haticesarii canım nemlencirici oğlumdada egzama vardı mustelayıda düşündüm doktorum ve eczacım mustela her bebeğe etki etmeyebilir bu krem daha etkili dedi şükür öylede oldu geçirdi egzamamızı tabi egzamayı tetikleyen şeylerden biride cildin kuruluğu ve bunu etkileyen ürünler bu sürede yünlü şeyler giydirmedim şampuan deterjanı değiştirdim kıyafetleri özellikle zıbını falan ütülüyordum banyo ciltte kuruluk yaptığı için de bir süre egzamamız geçene kadar sık banyo yaptırmadım zaten kıştıda 3 4 güne bir yıkıyordum her gün nemlendiriyordum hala da öyle özellikle banyo sonrası masaj yapa yapa nemlendiricisini sürüyorum hergün de yüzünü yıkadıktan sonra bir kez sürüyorum kendimede kullanıyorum cilt kuruluğu var bendede çatlıyor elim çok iyi geliyor