Ayazinannesiseyda Ya bende bıraktırmak istiyorum.2 ay 27 günlük.3 ila 4.cü ayda bıraktırabilirsiniz diyor.Fakat eliyle sürekli yüzünü kaşıyor,kolunu aniden oynatıyor.Bu sebeple uyuyamıyor.Şöyle okumuştum bir yerde önce sağ kolunu serbest bırakıyorsunuz diğer kolu kundaklı oluyor.Bir süre böyle devam ettikten sonra diğer kolunu çıkartıyorsunuz bu şekilde devam ediyor.