Denizimmm bizimki de ayni, hatta gazi bilr cok fena kokuyor kaka yapti saniyoduk ilk baslarda 😂 ben sut olsun diye sogan yiyorum bazen. Hayvansal gidalar yapiyor sanirim cunku ben sebzeden sok et peynir sut yogurt kefir yumurta vs ile besleniyorum. Doktor sorun yok dedigi icin de umursamiyorum kokusunu. Kakayi inceliyorum sadece bir kere mukus benzeri bisey gordum, sik gorursek sorun o da inek sütü alerjisi habercisi oldugu icin. Onlara dikkat edin, idrar rengi kokusu kaka içeriği falan