12 nisan da dogum yaptim 38+4 haftalik sezeryan dogum yaptim. Mama arti meme veriyorum. Gelisimi normal bir sorun yok cok sukur. GaZdan bizde cok cektik 5 gundur azaldi yok diyemem ama onceki gunler gibi degil. Sutumun az oldugunu dusunup mama vermeye baslayinca sabah uykularida normale donmeye basladi. Mama olarak hipp kullaniyorum gaz ilacida sab simplex biogaio ve grip water. Aksamlari rutini olusturdum 7-7:30 gibi yikiyorum besleyip uyutuyorum aksam yaninda hic isik acmiyorum boyle olunca uyansa bile karnini doyurunca uyuyor hemen. Gunduzleride 1 kere muhakkak bazende 2 kere disari cikariyorum. Disarda 2-3 saat uyuyor eger gaz sancisi olmazsa yoksa 1 saat uyuyor. Boyle yavas yavas bi rutin olusturmaya basliyorum. Ama yikanma ve aksam uyku saatinde kesinlikle evde oluyorum duzenini bozmuyorum iki elim kanda olsada 😂