Kızlar bebeğim 15 aylık 6 aylıktan beri hep ek Gıda reddi yemeği görünce kafasını çevirip ağlaması bilerek kendini kusturması getirmediğim doktor kalmadı hepsi bir takım taklitler anlattı hepsini uyguladım ama hiç bir işe yaramadı hepsi de en son çare çocuk psikolog dediler bu 1 haftadır hiç bir şey yemiyor bildiğiniz aç aç geziyor ve aç olduğu içinde huysuz hep ağlıyor ve ben ağlamadığım saat yok emmiyor 4 ay kadar emdi formül süt de istemiyor sizce psikolog yardımcı olurmu çevremdekiler 15 aylık çocuk ne anlar vs diyor eşimde getirme taraftarı değil muayene ücreti 800 den başlıyor gerçekten faydasını bilsem hemen getiririm sizce olurmu