Kızlar 5,5 aylık kızım var. Eli sürekli ense kısmında ve kafasında. Elini kafasına götürüp kendiniyana atıyor bi yere yatırınca. Enseside çok terler. Ama bu genetik. Kafasını ellemenin ve kaşımanın diş çıkarma dönemiyle alakalı olduğunu söylüyorlar. Kan dolaşımı sebebi ile karıncalanma olabilir falan dediler çevremden bi kaç anne. Sizlerde oldumu haklılık payları var mı? Bu arada uyurken öyle bi sorunu yok