Melek-EgemenK Kızlar korona oldum öksürügüm var bogazım acıyor artık öksürmekten. Öksürüğe ne iyi gelir yardımcı olur musunuz
Tortilla_ 3-5 sarımsağı ez . 1 bardak süt kaynatıp içine kat. Ilıyınca 1 tatlı kaşığı bal ekleyip içebilirsiniz. Şifa olsun
Tatlican Melek-EgemenK hayir bali limonu ve zencefili kaynatıp icin annem kardesim hepsinin oyle geçti sabah aksam en az 3gun yapın 3gunde gecmezse devam edin allah sifa versin