Kızım 11 aylık 3 ve 6 aylıkken göz doktoruna gitmiştik eşimde genetik şaşılık olduğu için Allah’a şükür birşey çıkmadı ama bebeğim doğduğundan beri gözümün içine bakmıyor yani göz teması kurmuyor benle sürekli ilgisini başka birşey çekiyor tutup önüme koyuyorum kendime çeviriyorum birşeyler söylemek istiyorum gözlerine bakarak, seni çok seviyorum annecim vs diyorum 1 saniye ya bakıyor ya bakmıyor direk kaçıyor şöyle bi göz göze bakamadık doğduğundan beri sizinkilerde böyle mi yoksa benimki mi sıkılıyor