Taazzeeaannee Merhaba kizlar benim bebeğim 4 aylık bir kez hayiz oldum 11 gün sürdü normalde hep düzenli olurdu 28 veya 29 günde bir hep 6 7 gün sürerdi şimdi 9 günüm geçmiş İki defa test yaptım ama negatif çıktı doğum sonrası böyle olan var mı acaba
Seda-Cakir Taazzeeaannee ben daha 2 . Kez bu ay oldum 8 gün gecikti. Normal canım. Oğlum 5 aylık ☺️ Vücut ve hormonlar anca toparlanacak🙃
Taazzeeaannee Morfrenk Tesekkur ederim kızım daha çok küçük o yüzden baya korkularım var bir gün bile geçince korku sarıyor işte
Taazzeeaannee Seda-Cakir Teşekkür ederim rabbim evladınızı size bağışlasın ❣️ kızım küçük haliyle bir gün bile geçince bı korku sarıyor istemsiz 🙂
Seda-Cakir Taazzeeaannee elbette. Haklısınız. ☺️ Teşekkür ederim amin canım hepimizin evladına sağlıklı mutlu uzun ömürler versin Rabbim 🥰🙏🏻