leynanin_pembemantosuu Devlet Hastanesi’nde babanem kovitten yatıyor yanında da halam refakatci olarak kalıyor şimdi oda kovid çıkmış cicek sepetinden hediye gondermek istiyorum odalarina cikolata gibi odaya alırlar mi hediyeyi bilren varmi
Deletedmom789 leynanin_pembemantosuu siz götürüp hemşireye falan verseniz rica ile götürürler bence. Göndermedim bilgim yok mantıken zannetmiyorum böyle bir şeyin mümkün olduğunu
Gulsen4224 leynanin_pembemantosuu kendiniz güvenliğe verseniz onlarda oda bakıcıları ile gönderiyor ben yatarken eşim bu şekilde göndermişti🙄
leynanin_pembemantosuu Deletedmom789 Temasli olduğumuz icin bizde evde karantinadayiz dışarı çıkamam malesef teşekkür ederim
leynanin_pembemantosuu Gulsen4224 çiçek sepetinden göndereceğim malesef dışarı çıkma şansım yok zaten temasliyim karantinadayiz evde peki teşekkürler