Kızlar merhaba ben dogumdan beri(kızım 8 aylık) üc aylık igne kullanıyorum gününü hic aksatmadım hatta bir iki güm önce vuruluyorum igne sonrası ilk üc ay sürekli idrar sonrası kanamam vardı üc dört aydır yok . Grip oldugum dan beri yani yaklasik 1 aydır bas dönmem var. Cuma gününden beri de kasık agrısı çekiyorum ara ara afedersiniz peçete dolusu kanamam oluyo. Ama sadece idrar sonrası. İgneye güvenim kalmadi geçen gün burda bi arkadas igneyle hamile kaldıgını söyledigibden beri. Sizce idrar sonrası suanki kanamama ragmen hamilelik olasılıgım var mı? Nolur biz ne bilelim müneccimmiyiz bacım test yaptır gibi şeyler söylemeyin 1 ay önce test yaptım bisey cıkmadı. Bu hallere karşı hamilelik olurmu diye soruyorum. :( bu arada kanamam normal adet kanaması gibi kırmızı pembe degil