Kızım 6 aylık 5. Aydan beri taşımakta başladım daha doğrusu başlamaya çalıştım kızım sadece emiyo ne emzik ne biberon hiç birşey kabul etmiyo şimdi tadımlarda kaşığıda istemiyo kaşığı gördüğü an elleriyle iktirip ağzını kapatıyor ne yaptıysam açmıyo güldürürken kandırıyorum ağzına sokuyorum mamayı ama onuda diliyle iktiriyo asla emmekten başka birşey istemiyo Demir ilacını bile verirken zorla veriyorum lütfen yardım edin ne yapabilirim