Asafeymeninannesii benbilmembebembilir 1.5 senedir ne yaptıysam dökülmesi durmadı. Kaderime razı geldim 🌝
Cemre_61 benbilmembebembilir benimde öyle ilk dökülmedi şimdi felaket dökülüyor evi süpür süpür hala saç hala saç revoxa geri dönmeyi düşünüyorum eskiden kullanmıştım işe yarıyor baya bide badem yağı çam terebenti yağı bunlarla bakım yapmayı planlıyorum zaman bulursam 🤦🏻♀️
goktugmom_061220 benbilmembebembilir Her duşta saç maskesi kullanmanı tavsiye ediyorum çok faydasını gördüm.
benbilmembebembilir Suheda16 benim de oğlum 7 aylık olacak ilk zamanlar hiç dökülme yaşamadım ama son 1 aydır aşırı derecede dökülüyor ne yapsam bilemedim hiç mi geçmeyecek acaba 😢
Suheda16 benbilmembebembilir ya ben denedim bazı şeyler azaldı o aşırı dökülmesine saçım boyaya alışkın olduğu için boyadım bitkisel yağları karıştırarak haftada 2 kez bakım yaptım bebekle çok zor ama değiyor saç kremini bıraktım mavi sulardan aldım sende bi dene istersen benim gibiysen bacım
benbilmembebembilir Cemre_61 bioblas kullanıyorum ben de 10 yıldır neredeyse hiç böyle bi problemim yoktu şampuanla mı yoksa takviye gıdayla mı çözmek lazım bilemedim
benbilmembebembilir Suheda16 aa saç kremi zararlı mı ki? Mavi su dediğiniz morfose sanırım var ondan evde
Cemre_61 benbilmembebembilir ben takviye vitamin de almaya başladım son zamanlar bakalım o işe yarar mı bu amaçla kullanmadım ama belki iyi gelir ☺️
goktugmom_061220 benbilmembebembilir Trendyoldan aldım bunu kullanıyorum. Her duşta şampuanla yıkadıktan sonra saçıma sürüyorum 10 dakika bekliyorum durulayıp çıkıyorum. Hem parlak oluyor hem yumuşak oluyor hem de dökülmeyi çok azalttı. Linkini bırakıyorum 😊 https://m.trendyol.com/kuaf/hair-repair-mask-500ml-keratin-p-83256483?boutiqueId=588890&merchantId=undefined
Dilaylaa İlk iş kan değerlerinize baktırın zaten doktor sonuçlara göre size ilaç veriyor. Hamilelikte ve doğumda kan değerlerimiz çok düşüyor bu yüzden oluyor aslında .