Sinem0 ben 8 ay cırtcırylı korse kullandım sonra yamuna korse aldım, egzersız yapıyorum cok az yıyorum 3 lıtre yakın su tuketıyorum belım ınceldı ama alt karnım hala var 1 yıl 2 ay olucak sezaryen olalı hala korsedeyım 😂 efsun cay aldım ama geceler bır ıkı defa emzırıyorum dıye ıcemıyorum