EST İyi akşamlar herkese bebeğim 7 aylık asd vsd kalp deliği var anjiyo olucak. Bu durumu yaşayan annelerim var mı neler yaşadınız 😒
EST Havvakck 10 mm oldu deliğin maalesef zarı ve kenarı yokmuş bu aya kadar beklendi ama kapanma ihtimali yokmuş sizin kaç mm
Havvakck EST bizim 5 mm di ama doktor en 2,85 düştüğünü söyledi tabi inşallah tamamen kapanır emmede güçlük çekiyomuydu birde hangi hastane
Prenses_annesi22 EST valla babam anjiyo oldu cok zor oluyor kasıktan gırmıslerdı ona kum torbası koyuyolar sonra 1 gun musadr altında sonra serbest ama bebeklerde bılgm yok acıkcası 🙄
EST Havvakck ne güzel küçülme olmuş inşallah kendiliğinden kapanır şifa bulur. Bizde büyüme oldu maalesef 🙁 emme sıkıntısı oluyor sabah akşam ilaç kullanıyoruz
Mimozacicegim EST Merhaba eltimin oğlu 40 günlükken olmuştu üniversite hastanesinde. Hiç korkulacak birşey yok çok çabuk atlattı. Uyuttular zaten.
Havvakck EST bizde desal ve kapris kullanıyoruz rabbim şifasını versin en yakın zamanda atlatır inşalalh 🙏🏻
Metesmom EST Merhaba, çok geçmiş olsun. umarım en sorunsuz şekilde bu süreci atlatırsınız. Facebook kullanıyorsanız orada Doğumsal kalp rahatsızlıkları adında bir grup var. Benzer süreçleri yaşamış ailelerin tecrübelerinden faydalanabilirsiniz.
Mimozacicegim EST Çıktıktan sonra narkozun etkisinde bir süre kaldı ama çok çabuk toparladı merak etmeyin. Bebekler hemen toparlıyor.sizinki 7 aylıkmş bide eltimin oğlu daha 40 günlüktü yapıldığında. Ona rağmen kaldırdı yani narkozun. Korkmayın