Kimkibu cikolatahurma bendede şimdiye kadar agrı yoktu 4 ayı gecti gecen haftalarda hava soguyunca başladı hafif hafif sızlamasoguktan oluyor malesef ayaklarınızı sıcak tutmaya calısın
Alyaprenses cikolatahurma benim uzun süre olmuştu ani hareket yaptıysanız ödem falan da olabiliyor o zamanda şişlik ve ağrı oluyor