nevruz0506 merhaba kızlar ben haziran 15 de sezeryan olduğum yaptım ve sezeryan olurken çok kanamam olmadı taki kırkımın son 10 günü ok kanamam oldu ve kızım şu an 5 aylık ve ben hala adet olmadım böyle Bi durum yaşayan var mı lütfen yardım edin 🙏
Rahimesevda nevruz0506 doktorunuz bilgi vermedi mi en geç kaç olmiycaginiza dair bn 9 aya kdr sorun olmadığını biliyorm
NesX nevruz0506 17 haziran’da dogum yaptim hala olmadim. Doktorum emzirdigin surece olmaman normal dedi ancak ek gida doneminde sut olayi azalirsa da olabilirsin dedi.
Ozge8_ nevruz0506 bende aynı mayıs 29 da sezeryan oldum daha hiç olmadım 1 seneye kadar okunmaması normalmiş
4623ikra nevruz0506 normal bende bebeğim 9 aylıkken olmaya başlamıştım adet 9 aya kadar hiç olmamıştım