Guldenn Bebeğim 5 aylık ve bogazının altı sürekli pişik oluyo pudra sürüyorum bide hametenin pişik kremini sürüyorum ama pek etkili olmuyo sürekli kızarıyo sizin kullandınığınız önere bileceğiniz bi krem yada başka bişey varsa yardımcı olurmusunuz ?
Omr_19 Guldenn canım pudra saglıklı degıl dıye bılıyorum o bolgeye degl ama baska bolgede mustelanın pısık kremını kullandm cok memnun kaldm bıde onu dene ıstersen
Deletedmom137 Guldenn canım boynunu tam kaldırmaya başladığı zamanlarda geçecektir.merak etme hava alıcak kızarmayacak pudra bile sürmeye gerek kalmıyacak.🌼
ikikizannesi Guldenn pisiyo cunku cnm pudradan silmekten baska yolu yok hergun dus aldir biraz buyuyunce geciyor
Omr_19 Guldenn canım pudra saglıklı degıl dıye bılıyorum o bolgeye degl ama baska bolgede mustelanın pısık kremını kullandm cok memnun kaldm bıde onu dene ıstersen
Prenses Guldenn benim kızımında boynu hep pişik oluyordu mustlera nın kremini kullandım geçti hafif kızardımı sürüyorum geçiriyor kızımın boynu çok kötüydü kanıyodu resmen ama çok şükür şimdi düzeldi
BelisM Guldenn advantan krem çok iyi gelmişti bize.sizinkiyle aynı mı bilmiyorum tabi ama bizim de böyle soyuluyo gibi olmuştı bi kere kızarıklık kuruluk ve soyulma oluyodu advantan çok çok iyi geldi. Pudra sürmemeye çalış çok önerilen bişey değil. Pişik kremleri de içeriğinden dolayı yüz bölgesine önerilmez genelde.
Ugggg Guldenn pudra kullanma ciğerlerine yapisiyormus benimkininde sürekli pisiyo koltukaltı da pisiyo iki güne bı ıslak mendille siliyorum üçüncü günü banyo yapiyo zaten ozamanda elimle ozellikle orayı temizliyorum sonra kantoron yağı sürüyorum iyi geliyo