Oğlum bir yaşında. alistirma bardağı kullaniyorduk sanırım artık pipetli bir suluga geçmeliyiz. Aslında evde contigo var güzel ama üst kısmındaki boşluktan hep içecekleri döküyor oğlum. Sızdırmaz bir şey almam lazım. Ama çok para da vermem istemiyorum. Uygun fiyatlı akıtmayan güzel bir suluk önerisi verir misiniz lutfen?