06082021 ya ben şöyle söyleyim, doğuma girmezden az evvel bir iki kaşık almıştım, doğumdan çıktım eşimle annem ağzıma tıkıştırmaya başladılar😬, sonrasında gün içinde ne zaman enerjim düşse ne zaman emzirsem hemen bir tatlı kaşığı alıyordum. Yani süt artırma etkisine gerçekten hepimiz çok şaşırdık😂 bebeğim ek gıda döneminde ve hala regli döneminde yoğun stresli olduğum günler kaşıklıyorum ve sütüm yerine geliyor. Öyle bir ölçü vs yok direk petekli bala kaşık daldırıyorum😬