2 ay 5 günlük. Normalde çok sakin bi bebektir, düzenli uyur uyanır emer geri uyur. Hep böyleydi. Gaz sancısı bile çekmedi hiç. Ama bugün sabah 10 da uyandık. Bu saate kadar sadece emerken sustu. Normalde 3 saate bir emiyor. Ağlıyor diye 2 saat bile olmadan emzirdim. Emdi emdikçe de kustu 🤦🏼♀️ Uyumadı da. Uykusuzluk da dahil oldu bu çığlıklara. Aç değil, altı temiz, gazı da yok eminim. Neden böyle oldu. Alışkın da değilim başıma ağrılar girdi. Sadecd bağırıyor. Emerken bağırmıyor bi tek. Mememe yapışık resmen bugün