hatice-2 35 günlük bebeğim çok çektim göğüs ucu yaralarımdan kullanmadığım krem kalmadı. Lansinoh kullandım işe yaramadı. Mustela kullandım işe yaramadı. Zeytinyağı, hindistan cevizi yağı kullandım oda işe yaramadı. Silikon göğüs ucu aldım oda işe yaramadı. Ne yaparsam yapayım geçmiyordu. Benim için emzirmek işkenceydi ama hiçbir zaman vazgeçmedim ağlaya ağlaya emzirdim bazen. En son gümüş kapak aldık mucize bence o işe yaradı bol bol emzirin acısada zamanla alışacak ve gümüş kapak kesinlikle kullanın derim tecrübeyle sabit 👌