Gizemyagmur59 MerHaba anneler bebeğim 5. Ayda ek gidaya başladık sütüm olmadığı için tadimlari geçtik ama hergun ne yapacağımı şaşırıyorum 6 ay için bebeğinize yaptığınız tarifleri paylaśabilir misiniz lütfen 🥰❤️ (muhallebiler,çorbalar, vb,,)
Damla6117 Gizemyagmur59 püre yapıyorum 6ay 2 günlüğüz elmaları haşlayıp bu Shake take ler var arzumun kinden benim ondan çekiyorum püre oluyor sonra tencereye koyup irmik ekleyip pişiriyorum mesela bugün hem elma hem armut yaptım karışık veya sebzeleri haşlıyorum aparatlar oluyor havuç kabak patates karnabahar brokoli filan kafama göre yine Shake makinaya koyup çekiyorum hazır püre eğer elinde yoksa hemen edin bu blendır dan
Gizemyagmur59 Damla6117 teşekkür ediyorum bişey daha soricam karnabahar ile brokoli gaz yaptı mı acaba
Gizemyagmur59 Hafisee doktorumuz başını tutabiliyorsa kaşığı uzatınca ağzını açıyorsa oturabilcek kıvama geldiyse başlayabilirsiniz demişti zaten anne sütü 4 buçuk ayda kesilmişti mama ya ek ufak ufak başlamıştık şuan 6 aylık oldu
Damla6117 Gizemyagmur59 hayır canım yapmadı ama ek gıdaya geçince bir süre kabızlık oluyor onu söyleyeyim
ArdicEge Gizemyagmur59 “bu cocuk aç” kitabını edinmenizi tavsiye ederimm. Bütün kafa karısıklıgını alıp götürüyor inanılmaz güzel😍 Bir de ekranın asagısında bebek takip yazan yere basın tarifler dünyası var orada. Bugun ne pisirsem diye bir sürü tarifler dizisi var onlarada göz atın mutlaka, cogu kisi bilmiyor😊