İki gün önce eşimin verdiği test negatif çıkmıştı. Bugün bir daha verdi pozitif çıktı. İki gün önce de aynı semptomlar vardı bugün de aynı semptomlar. Sadece eşimde sırt ağrısı başladı. Bende et ve kemik ağrısı ara ara burun tıkanıklığı var. Oğlumda henüz bir belirti yok. En son ben 7 aylık hamileyken yakalanmıştı eşim. O zamanda hiç belirtim olmamıştı. Oğlumu nasıl korumam gerektiğini bilmiyorum. Ona bulaşırsa ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Üç gündür babasıyla oynuyorlar. Sürekli babasının yanına gitmek istiyor.