Fenty cilt bakımına düzenli gidilmesi lazım ama onların yaptığı işlemi siz de evde kolayca yapabilirsiniz. Hergün düzenli yüzünüze uygun ürünlerle yıkayın , 2 hafta da 1 peeling yapın, duştan sonra yüz yumuşar siyah noktaları elinize ince havlu veya selpak sarıp sıkın. Gratis markalarını önermiyorum , ordinary markası iyi. Eczanelerde satılan cilt bakım markalarını tercih edin. Cilt yapınızı bilmiyosanız onlar size öneride de bulunur. Şöyle bişey de var ki, siz ne kadar dışardan müdahele ederseniz edin olayı içten çözmek gerekir. Beslenme ve özellikle sigaranın çok etkisi var. Bi söz var ‘dışım içimden gelir’ diye. Organlar sağlıklı olucak ki cildin üst tabakası da sağlıklı gözüksün. 🤷🏻♀️