2 aylık olucak kızım çevredeki herkes grip anneanne dede baba ne kadar dikkat etsemde kızımda grip oluyor sabahtan beri burnu tıkalı serum fizyolojikle açıyorum yarım saat olmadan yine tıkanıyor adam akıllı uyku uyuyamıyor korkuyorum da birsey olucak diye 2 gün sonra kontrole gidicez ama bu sürede ne yapabilirim 2 günü beklemeden acile gitsek mi 😔😔