Kızım 9.5 aylık be 1 haftadır gündüz uykuları çok kısa yarım saat falan hemen uyanıyor geri uyuyamıyorum geceleri ise bölük pörçük sürekli uyanıyor diş etleri aşırı şiş ondan mı ki. Kucağımda uyuyor bakıyorum derin derin uyuyor yatağa koyunca hemen uyanıyor. Bu zaman a kadar uykuları çok güzeldi gunduz 2 şer saat 2 defa uyurdu gece nerdeyse hiç uyanamazdı çok üzülüyorum hep yorgunluk gibi 😓