Deletedmom27337 FmBetull kuruma çizgiside olabilir. 10 dk sonrası geçersiz. Kan verin orda doğrusu çıkar
VERA19 FmBetull Bendede çizgi ve böyle çıkmıştı ve hamileydim hayırlı olsun 🥰 Tabi ki kan tahlili vermek iyi olur yine de
Kereminannesiii FmBetull benimde geçen ay adet öncesi böyle çıkmıştı ama sonuç negatif adet oldum. Gecikme olduysa pozitif olma ihtimali yüksek
arasin_annesii FmBetull günün geçti mi canım acaba ? Bi tanıdığım adet olmuş ve bittikten bir gün sonra yapmis test aynen böyle çıkmış acaba olabilir mi ki dedik