Kızlar başlıktada belirttiğim gibi 3bucuk aylığız bir kac gündür fark ediyordum ama detaylı inceleyemedim hiç.saga doğru kafası düşüyor hep sola çevirmiyor uzun süre.anlik ve destekle diğer tarafa ceviriyorum.benzer durumu yaşadınız mi normal çocuk dr una mi gitmelimiyim bilmiyorum.tlc deki besizlerde de benzer durum vardi korktum iyice